Обстріли портів та протести на західних кордонах впливають на попит трейдерів

На готовність учасників світового ринку зерна співпрацювати з Україною істотно впливають ризики в портах та проблеми на західних переходах.

Попри удар ракетами рф по балкеру в порту Одещини, морський коридор працює. Втім, подібні прецеденти позначаються на вартості фрахту і готовності учасників світового зернового ринку працювати з Україною. Про це в етері телемарафону «Єдині новини» заявив міністр аграрної політики і продовольства Микола Сольський.

«Перш за все, він (прим. ред.: морський коридор) функціонує. По-друге, це прецедент, який впливає на вартість фрахту, готовність трейдерів, інших учасників зернового ринку в Україні та за межами України, які купують у нас зерно, працювати з Україною», — сказав Сольський.

Міністр зауважив, що трейдери та судновласники не виключали такий розвиток подій. Коли перші ракети поцілили по портах Ізмаїла та Рені, були певні занепокоєння. Проте згодом усі навчилися працювати й у таких умовах.

«І Рені, і Ізмаїл останні кілька місяців час від часу стикаються з такими проблемами. Тому ми розуміємо, що й одеські порти потрібно захищати. Ніхто не зупинявся. Усі й далі цим займаються. Процеси покращуються день за днем», — зауважив посадовець.

Коментуючи блокаду україно-польського кордону польськими перевізниками, Сольський наголосив, що ця проблема є суттєвою і має наслідки як для України, так і для Польщі. Однак наразі говорити про розвиток кризи не варто. Переговори між Україною та Польщею тривають щодня на всіх рівнях, починаючи від посла до керівництва двох країн.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *